منتدى مانوس الترفيهى
FG

فرحانين اوى انك معانا على منتدى مانوس ونفسنا تكون واحد مننا ومن اسرتنا
يالا سجل من هنا

wae4

منتدى مانوس الترفيهى
FG

فرحانين اوى انك معانا على منتدى مانوس ونفسنا تكون واحد مننا ومن اسرتنا
يالا سجل من هنا

wae4

منتدى مانوس الترفيهى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!

ELKaBaBGY
fox3650474
نسمة الحب
سيد اكشن
soso512
SHITOSPOP
top gogo
wa1eed love
free2months
hamsa_hwh
A_A
romario_12
saly1986
سما
gina
sun_shine
ola
اسرار الحياة
GOMANO
marya
moon_light
lazoza
jax_3060
الذئب البشري
ranem
Egyption_Gladiator
NoOoDi
Hany_Dawood2010
32 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
soso512
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
soso512

انثى
ساكن فين؟ : مع احزاني
بتشتغل اية؟ : ليسانس اداب
منساوى ولا منساوية ! : ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Female10

ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالسبت 10 نوفمبر 2007 - 17:05

شكرا اوي علي الموضوع دة هو فعلا هيبقي موقف صعب جدا علي البنت لان البنت بطبعهان حساسة وممكن تتعقد بس انا شايفة ان الولد الي يعمل كدة ويوكل مامتة انها تقول كدة هو انسان ضعيف ومش عندة احساس وبيفتقد لحس الذوق
شكرا اوي موضوع حلو بجد
سيد اكشن
مانوسى رهيب
مانوسى رهيب
سيد اكشن

ذكر
ساكن فين؟ : هناك
بتشتغل اية؟ : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالسبت 10 نوفمبر 2007 - 17:37

ارجع واقولك يا سوسو هي اللي وافقت علي كدة انا مش عارف اذاي في يوم من الايام كان موجود نظام جواز بالشكل ده دا ولا اكنه رايح يشتري غسالة تقسيط او اكنه بيزور معارض مع احترامي لكل البنات بس انا مستغرب بس اذاي كان ده بيحصل وبرضو هو اذاي يفكر بالطريقة دي حاجة غريبة والله والمفروض ان هو كمان دمه يتحرق
بس اكيد لو هي اتحط في موقف ذي دا دمها هيتحرق جدااا والاكيد انها ممكن تكون كانت مجبرة علي كدة الله يكون في عونها بقي
مشكور علي الموضوع
http://sm3nasotek.kalamfikalam.com
soso512
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
soso512

انثى
منساوى ولا منساوية ! : ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Female10

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالسبت 10 نوفمبر 2007 - 19:03

طب بص انا عايزة تتكلم معايا بصراحة هية تعجبك الي تخرج وتروح وتعرف شباب هية دي الي تتخطب وتنفع يعني انتي رائيك انها لازم تكون عارفها قبل الجواز ولا الي محترمة ومحافظة علي نفسها وتربيتها وثقة اهلها بيها ومستنية ربنا يرزقها بواحد يعرف يقدرها ويحافظ عليها البنت عاملة زي الجوهرة ربنا محافظ عليها عشان لية تشوة شكل الجوهرة دي بمعرفتها بحد انا حابة اقولك يعني ملخص كلامي انا هبقي زيها بردة لاني واثقة ان ربنا عمرة مهيبعتلي حد وحش ولا يجرحني كدة واذا جة واحد زية يبقي اختبار من ربي وانا راضية بحكم ربنا
متشكرة اوي علي ردك
سيد اكشن
مانوسى رهيب
مانوسى رهيب
سيد اكشن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالأحد 11 نوفمبر 2007 - 23:17

ولا اللي انتي قولتي عليها دي تعجبني يا سوسو معقول في شاب محترم يحب يروح يتجوز بنت اساسا مكنتش بتهتم بسمعتها ولا الكلام عليها , انا اللي مجبنيش في البنت اللي ببترفض دي انها ملهاش هدف ولا شخصية مستقلة تقول انا برضو ليا اللي انا عاوز اختاره ذي ما العريس ده بيجي وبيشوفها ,اشمعنا هو اللي يقول لا دي مش عجباني انا بس اللي مضيقني استسلمها بالطريقة دي
اكيد طبعا اي واحد يتمني ان يتقدم لبنت كويسة هادية محترمة ليها شخصية محافظة علي نفسيها كويس عشان ليها هدف متدين طبعا عارفة تقالدها وعارفة ايه اللي يصح وايه اللي ميصحش
ومقصدتش طبعا النوع الهايف اللي بيقضيها وخلاص , وطبعا لو اللي اتقدم ده كويس مش هيقول دي مش عجباني او مش عاوزها بس مدام قال كدة يبقي ده بيدور علي الظاهر
واظن انك فاهمة كلامي كويس
يارب تكوني فهمتي قصدي يــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارب
تحياتي ليكي ولكل انسان وانسانة محترمة
soso512
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
soso512

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالإثنين 12 نوفمبر 2007 - 0:37

انا مش قصدي انها تبقي مسلوبة الرائي طبعا لازم تقول اة ولا اذا هو مش مناسب لها انا بس اعتراضي علي كلامك انك بتقول عاملة زي واحد يشوف غسالة او بيزور معرض تحياتي ليك ولاعضاء المنتدي
سيد اكشن
مانوسى رهيب
مانوسى رهيب
سيد اكشن

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالإثنين 12 نوفمبر 2007 - 1:29

انا بقول علي الطريقة واظن ان بعدها علي طول قولت مع احترامي لكل البنات وانا مقصدشي كدة فعلا ابس انا اقصد علي الطريقة يعني اكنه رايح بشتري حاجة معجبتوش مش بيشتريها
وهو مدام قال كدة بعدها انها مش عجباني يبقي هو من النوع ده
اظن كدة يعني عشان مبقاش ظلمت حد
الله لا اله الا انت استغفرك واتوب اليك
نسمة الحب
مانوسى نشيط
مانوسى نشيط
نسمة الحب

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالإثنين 19 نوفمبر 2007 - 22:27

انا بجد بشكرك يا هاني علي موضوعك ده بس انا راي ان مازال في موضوع الجواز التقليدي الايام ديه بس انا لو حصلتلي وهي حصلتلي كتير بس من غير محس ولا اعرف انا كان ردي لا طبعا وعمري مهرتبط بحد غير لما احس اني حبيته ومرتحاله ونفسي اسالك سؤال يا هاني وكمان لكل الولاد اللي في المنتدي ؟؟؟؟.

ان لو هو راح علشان يخطب بنت والبنت ديه رفضت بعديها بمده هيحس بايه يعني حطو نفسكو مكان البنت وشوفو هتعملو ايه وانا مستنيه اشوف هيبقي ردكم ايه
fox3650474
مانوسى مبدع
مانوسى مبدع
fox3650474

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالأربعاء 26 ديسمبر 2007 - 12:48

مشككووووووووووررررررررررررررررررررررررررررررر
ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Alf-a
ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Alf-l
ELKaBaBGY
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
ELKaBaBGY

ذكر
ساكن فين؟ : فى مانووووووووس علطوووووووووووول ورشيـــــــــــــــــــــــــــــــد
بتشتغل اية؟ : *-*-*بشتغل نفسى*-*-*

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالسبت 29 ديسمبر 2007 - 17:24

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

احلى حاجه فى الموضوع ده الردود والله يا شباب احلى حاجه
http://www.elkababgy.ahlablog.com
منه الله فتحى
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
منه الله فتحى

انثى
بتشتغل اية؟ : طالبه

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالخميس 24 يناير 2008 - 21:27

يا جماعه فى مثل بيقول (لولا اختلاف الازواق لبارت السلع ما فى بنات بترفض الرجاله عادى يعنى اهم حاجه ان الواحدة تكون واثقه من نفسها وتكون عارفه ان لسه نصيبها مجاش وان الشخص دة مش نصيبها ليه بقى تاخدها على اساس انها مش مرغوب فيها
عادى والله انا عن نفسى انا هاخدها بهزار
خليكوا فريش يا جماعه الحياة مش مستهله
great.totti
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
great.totti

ذكر
ساكن فين؟ : ام الدونيا

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالإثنين 28 يناير 2008 - 17:50

موضوع هاااايل جدا والله
واللى خلانى اكتب له بجد انى اتحطيت الاسبوع ده فى نفس الموقف وانا اساسا رافض الفكره بس قريب ليا عاوزين اروح واعد مع واحده هما شافوها علشان يمكن نعجب بعض وانا رافض الفكره من الاساس علشان فالنفرض هيا معجبتنيش شخصيتها ولا كلامها ولا طريقتها ازاى اجرحا واقول لها كل شىء اسمه ونصيب مهى هتبقى معروفه انها معجبتنيش وبصراحه والله انا محتار ومش عارف اعمل ايه وفى نفس الوقت مش عاوز احرج اهلى مع حد و اطلعهم صغيرين انا الانسانه الىل هتجوزها لازم اكون عرفها قلبى هوا الىل اختارها نكون اتكلمنا عرفنا بعض
ومشكور جدا على موضوعك
لافاندر
مانوسى نشيط
مانوسى نشيط

انثى
ساكن فين؟ : فى المنزل
بتشتغل اية؟ : ميس

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالثلاثاء 29 يناير 2008 - 19:23

عايزة اقول

عادى

نو بروبليم ولا يأثر فيا

دة لو مأثرش فى شاب اترفض
phantom
مانوسى سوبر عضو
مانوسى سوبر عضو
phantom

ذكر
ساكن فين؟ : فى دنيا فانيه
بتشتغل اية؟ : موظف غلبان
منساوى ولا منساوية ! : ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Male10

مُساهمةموضوع: رد: ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!   ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟! - صفحة 2 Emptyالأحد 17 فبراير 2008 - 11:57

UD والله الموضوع ده كويس جدا وخاصة ان الموضوع ده وارد ان يحصل سواء مع الشاب او الفتاه

بس تتخيلو ده يحصل ليه هل من عيب فى الشاب او الفتاه او النظره الهامشيه بالنسبه لمواصفات العريس او العروسه اللى كل واحد فينا بيكون راسمها للانسان اللى حيرتبط بيه وخصوصا ان كلنا او اغلبنا مع الاختلاط فى التعليم والحياه بيشوف اشخاص كتير وبيبتدى ان يكون الفكره عن الشخص اللى بيحلم يرتبط بيه وبعد ده كله يلاقى نفسه قدام الجواز التقليدى اللى الاغلبيه ماشيه بيه الاهل بيشوف له عروسه بنت حلال بيروح وعايز يلاقى اللى هو عايزه ومن غيرما يفكر يعرفه او يتكلم معاه بيكتفى انه يأخذ الانطباع الاول ويدى كلمته بس المفروض البنت مش تقعد ساكته وتستنى الرد المفروض انها تبدأ معاه مناقشه حتى علشان يعرف الشخصيه اللى قدامه
اسف للاطاله بس الكلام فى الموضوع ده كتير ......والله الموفق
http://www.manos4u.com

ما شعور الفتاة عندما يراها الخاطب وبعد كده يقول متعجبنيش ؟!
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» طريقة تفكير الفتاة عندما تتخذ قرار الارتباط
» هل لديك الصداقة عنوان .. اسم .. شعور .. اما مجرد عدد ؟
» كيف تجعل الفتاة لا تنساك .....
» هذه الفتاة اغرت معظم سكان العالم
» الفتاة التي وقعنا كلنا في حبها