منتدى مانوس الترفيهى
FG

فرحانين اوى انك معانا على منتدى مانوس ونفسنا تكون واحد مننا ومن اسرتنا
يالا سجل من هنا

wae4

منتدى مانوس الترفيهى
FG

فرحانين اوى انك معانا على منتدى مانوس ونفسنا تكون واحد مننا ومن اسرتنا
يالا سجل من هنا

wae4

منتدى مانوس الترفيهى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
EnG__EsLaM
ادارة منتدى مانوس
ادارة منتدى مانوس
EnG__EsLaM

ذكر
ساكن فين؟ : My MinD
بتشتغل اية؟ : Any One

حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Empty
مُساهمةموضوع: حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم   حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Emptyالثلاثاء 13 يناير 2009 - 17:09

على مانوس

الملحن

عمرو طنطاوي

حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Jk7e3l

و اغنية

انا عشقي

من الالبوم القادم قريبا على مانوس

CDQ @ 192 KbPS

Downaload

http://www.manos4u.com
MaNoS
:::: MansawyDiaby ::::
:::: MansawyDiaby ::::
MaNoS

ذكر
ساكن فين؟ : فى مانوس علطول
بتشتغل اية؟ : (كنت)طالب فى كلية التربية

حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Empty
مُساهمةموضوع: رد: حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم   حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Emptyالثلاثاء 13 يناير 2009 - 17:56

تمام يا سولم
بس حابب اضيف معلومات
الاغنية دى هتنزل ضمن البوم يضم عمرو مع مجموعة من الملحنيين منهم محمد رحيم ونادر نور
وعمرو طنطاوى نجم كبير وكان عامل البوم من 10 سنيين لكنة متشهرش وهو حاليا اشهر واحسن جيتاريست فى مصر وبيلعب جيتار فى باند الهضبة عمرو دياب
وهو شخصية لذيذة اوى وطيب جدا
اسف انى طولت
http://www.manos4u.com
apoelgokh
مانوسى جديد
مانوسى جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم   حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم Emptyالأربعاء 21 يناير 2009 - 16:04

thank

حصريا على مانوس الملحن (عمرو طنطاوي )و اغنية (( انا عشقى )) سي دي كوالتي من الالبوم القادم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا على مانوس اغنية الهضبة [ عمرو دياب ] [ وياة ] هيد الالبوم القادم كاملة من البداية
» حصريا على مانوس [ عمرو مصطفى ] [ يا ريت ] CDQ من الالبوم القادم
» حصريا:-[عمرو مصطفى]و اغنية (اول ما اقول)كاملة و سيدى كواليتى من الالبوم القادم
» حصريا:-محمد محي و اغنية(مظلوم) من الالبوم القادم CDQ 2 MIN على مانوس و بس
» حصريا:-لطيفة و اغنية(فى الكام يوم اللى فاتوا)من الالبوم القادم قريبا على مانوس و بس